maandag 19 september 2011

The sun is shining and me too..................

De zon straalt en ik ook......


Hallo allemaal,

Hello everybody,

Wat een verrassingen de laatste dagen. Met deze kaart en het erbij behorende party-lichtje heb ik gewonnen in de TOP 5 bij de 14e uitdaging op de TOMIC Challenge Site. Daaruit ben ik weer gekozen om mee te mogen doen als gast-designer bij de komende Challenge#17. Je kunt dit zien op deze site:

What a surprises last days! At the Tomic Challenge #14 I won with this card and partylight in the TOP 5 and also I may be the guestdesigner for Challenge #17. You can see it here:

                   http://officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.com/
                   

Ik voel mezelf zeer vereerd en ben al bezig iets voor deze uitdaging te maken. Om dit te zien zullen jullie even moeten wachten tot maandag de 26e september, wanneer ook weer de nieuwe uitdaging bekend gemaakt gaat worden.
Voor meer details voor het maken van deze kaart kun je alle informatie hier vinden:

I feel myself very honoured and I am already busy creating something, but you have to wait to be able to see it till monday 26/9 when also there is the announcement of the new challenge.
For more details how making this card you can find all the information here:


en of dat nog niet genoeg was ...............

and if that was not enough.....

Ik heb met deze kaart en het party-lichtje ook nog gewonnen in de TOP 3 bij de uitdaging #25 op de site van Magnolia Mania Challenge. Dit kun je hier zien bij 17 september:

I also won in the TOP 3 with this card and partylight at the Magnolia Mania Challenge #25. This you can see here at 17 september:


Nu moet ik nog zien hoe ik hun badgets op mijn blog kan plaatsen.

Now I have to see how I place their badges on my blog.


Bedankt allemaal voor deze enorme eer die me toebedeeld is.

Thanks to all for this great honour you gave me.


Bedankt Henny.

Thanks Henny.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten