woensdag 7 december 2011

Dreaming of a white Christmas..............



Hallo allemaal,

Hello everybody,


Deze keer heb ik weer een kaart gemaakt in combinatie met een paar challenges.

This time my card is a combination with a few challenges.



Voor deze kaart heb ik een stempel gebruikt uit de Magnolia "Sweet Christmas Dreams Collection 2011".

For this card I used a stamp from Magnolia's "Sweet Christmas Dreams Collection 2011".


Het tekststempeltje is van Nicole Verkooyen.

The textstamp is from Nicole Verkooyen.


De sneeuwvlokken zijn gemaakt met een Martha Stewart pons.

The snowflakes I are made with a Martha Stewart punch.


Voor de cirkel heb ik een Nestability gebruikt en voor de drie rechthoeken een embossingfolder van Cuttlebug.

For the circle I used a Nestability and for rectangles a Cuttlebug embossingfolder.

Verder heb ik nog gebruikt:

I also used:

Copics for Tilda
Pearls
Charm
Stickles
Flower

Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden.
Ik vind het erg leuk om jullie reacties te lezen. Alvast bedankt daarvoor.

I hope you like the card.
I always like to read your reacties. Thanks.


Groetjes Henny.

Greetings Henny.


Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
With this card I join the next challenges:

Challenge bij Nicole Verkooyen------Sketch
Creashop Duymelot Challenge Blog----------Bingo
Ik heb gekozen voor: Bloemen-Parels-Wit
Crafting for all Seasons #15-----White on white
 Deep Ocean #14-------Let it snow
Craft your passion #87-----------Anything+glitter


7 opmerkingen:

  1. Aw Henny this is gorgeous hun, love your glitter and style of card, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Henny,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Heel mooi alles in het wit.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a gorgeous card, I love the embossed panels and the lovely embellishments.
    Thank you for joining us at Crafting for all Seasons this week.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh how elegant and beautiful Henny!

    Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woww die is schitterend geworden Henny!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze witten kaart Henny super dat je weer meedoet met onze challenge bij Duymelot !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Henny!
    Ohhh such a gorgeous card in white! And your coloring is fantastic!
    Thanks for joining Deep Ocean Challenges for Let it Snow.
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen